Aloha vanuit Boracay, Filipijnen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Léon Acda - WaarBenJij.nu Aloha vanuit Boracay, Filipijnen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Léon Acda - WaarBenJij.nu

Aloha vanuit Boracay, Filipijnen

Door: Leon

Blijf op de hoogte en volg Léon

05 November 2008 | Filipijnen, Manilla

Dag allemaal,

Het is zover. De grote reis is eindelijk begonnen!! :-)

Na drie nogal hectische weken om alles goed voor te bereiden (financien, verhuur woning, tickets, etc.) ben ik nu toch echt onderweg voor 7,5 maand.

Maandagmorgen was dan echt het laatste afscheid. Echt leuk dat een aantal van jullie daar nog even kwamen opdagen. Bedankt daarvoor...

Ben na een lange reis op dinsdag 5 november eindelijk aangekomen op het eiland Boracay op de Filipijnen. Toch wel even wennen als je alles helemaal alleen moet gaan ontdekken.

Maar het eiland ziet er echt super gezellig uit. Mooi strand en een hoop gezellige terrasjes en barretjes.

Vanavond een surfdude uit Zwitserland ontmoet, die hier al eens vaker is geweest. Binnenkort gaan we samen surfen aan de andere kant van het eiland. Voor de rest zie je hier nu nog niet zo heel veel blanke toeristen. Alleen een hoop foute 50-ers die achter jonge Filipijntjes aan zitten. :-)

Het weer kan nog wel wat beter. Want ondanks dat het hier overdag snikheet kan zijn, hoost het op dit moment voor de tweede keer alweer. Daarnaast heb ik nog nooit zulke harde onweer gehoord.

Het wordt zo langzamer hand tijd voor een biertje dus jullie horen weer gauw van me.

Ik ben ik trouwens ook te bereiken via de mail: leon.acda@gmail.com

Hasta luego!!

• 05 November 2008 - 14:20

Suus:

Hey Leon,

Klinkt helemaal goed daar, ga er maar lekker volop van genieten!! Erg leuk om op deze manier toch nog contact te houden, ga dan ook zeker vaak op je site kijken dikke kus suus

• 05 November 2008 - 14:30

Petra:

Hé Léon,
    Nou, dat klinkt in ieder geval al helemaal geweldig. Stuur maar snel weer een mail met alles wat je meemaakt.
    Kus, Petra

• 05 November 2008 - 16:47

Ka:

Hey, blij dat alles goed gegaan is en dat je al iemand hebt ontmoet ook.. Geniet lekker van je rust daar en tot.. xje

• 05 November 2008 - 19:08

Marcela:

Hello there! Leuk om te weten dat je nog leeft en dat je avontuur goed begonnen is! Groetjes vanuit het grijze Utrecht! Cuidate, M

• 05 November 2008 - 21:19

Marco En Lies:

Hoi leon,

Ik denk dat het niet bij een biertje zal blijven en dat het er ondertussen wel een paar meer zullen zijn. maar leuk om te horen dat je goed aangekomen bent. surfse en geniet ervan.

Groetjes

• 06 November 2008 - 08:43

San:

Ha Broertje, goed te horen dat je er bent! Surfse van de week en succes met duiken. Geniet maar lekker
    Dikke Zoen

• 06 November 2008 - 09:24

Janine:

Hi Léon,
    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen en dat je wereldreis nu eindelijk begonnen is! Nu is het wachten op de foto's :-)
    Heel veel plezier en geniet er van!
    Groeten uit het grijze Nederland

• 06 November 2008 - 15:14

Simone:

Yo wereldreiziger, leuk dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven! Vond je afscheid gezellig vrijdag, alleen jammer dat ik niet zo lekker was van m'n lege maag... Als je terug bent is het al bijna tijd voor Dance Valley, dus als we nog eens ff goed uit ons dak gaan...? Hé doe voorzichtig en geniet! Knuffels, Simone

• 06 November 2008 - 17:15

Truus,:

Hoi hoi,leuk dat je vanmorgen nog even belde op weg naar Schiphol en erg leuk om op deze manier contact met je te kunnen houden. Ze zijn goed aangekomen in IJsland en ik hoop voor jou dat de regen weg waait, zodat je lekker overal van kunt genieten, spreek je snel weer, dikke knuffel en xxxxx van Truus

• 06 November 2008 - 20:50

Peter En Laura:

Hoi Leon
    Leuk dit berichtje van je wens je een heel leuke tijd daar en doe voorzichtig. groeten van Peter en Laura xxxxx

• 07 November 2008 - 05:35

Bart Van Kessel:

Hee Leon,

Heel veel plezier met je rondreis! Geniet maar lekker en ik hou je site in de gate

groetjes Bart

• 07 November 2008 - 08:44

Frans Acda:

Hallo Leon,

Ik zat ook even te surfen, maar dan op het net. Leuk dat wij je kunnen volgen.

• 07 November 2008 - 10:34

Arnoud W:

Leon! Je bent dus goed aangekomen, in een mooie omgeving en al surfdudes ontmoet :-) Klinkt goed... Hou ons op de hoogte! Wij zijn hier gewoon weer lekker aan 't werk en kijken uit naar 't weekend. Gisteren hadden we de bruiloft van Arjan en Maaike - was top; entree met een hele dure Bentley, mooie ceremonie en lekkere hapjes en drankjes. Groetjes vanuit een (nog) zonnig Amsterdam. Arnoud

• 07 November 2008 - 12:05

Hester:

Heeej

Al een beetje tot rust gekomen? Klinkt super allemaal. Geniet ervan!

gr Hester